söndag 19 januari 2014

Ett GOTT nytt år!

God fortsättning! Hoppas ni har det fint såhär när en halv månad redan passerat av årets första månad 2014. Idén till min första LO för i år kom när jag gick igenom korten från jul och nyår. Korten jag fastnade för visar mina två tjejer när de fullkomligt njuter av nyårsmiddagens efterrätt: marängsvissen. 

En så smaskig dessert kräver ju också sitt papper! Jag valde det helt underbara Color Wash: Bright med sina förutstansade stjärnor och fina pilar från Pink Paislee. Ovanpå det kunde jag så klart inte låta bli att spraya och droppa lite av mina härliga Color Shine Spritz från Heidi Swapp. Det finns flera fina kulörer av dessa i butiken. Jag rollade lite här och där med min giant roller doodle Hello stamp fån Glitz. Så kul att leka med dessa rullstämplar tycker jag. Jag avslutade med lite stickers, Heidi Swapp banners och så klart thickers.

Med detta önskar jag er alla ett gott nytt pysselår!
/Beatrice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar